یه شوهرم نداریم
یه شوهرم نداریم

یه شوهرم نداریم

آخه خودش ممکنه سختش باشه بازی کنه، میدونید؟

یه شوهرم نداریم بهش بگیم یه باشگاه خصوصی رو کامل برامون اجاره کنه که با داداشمون بریم بدمینتون و والیبال بازی کنیم

نظرات 2 + ارسال نظر
corleone جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 09:32 http://www.vito-corleone.blogfa.com

ساعت 3:23 دقیقه اس و موقعیت پیش اومد

که این کامنت رو بزارم! یعنی زد به سرم!

در راستای یه شوهر نداریم من میگم یه زن کدبانو نداریم والا !!

یه زن نداریم ببریمش بازار لاک آبی و قرمز براش بخریم!

یه زن نداریم وقتی از کار میایم یه چای خوشرنگ برام بیاره!

یه زن نداریم وقتی که شب بیکاریم با هم بریم دوچرخه سواری!

یه کدبانو نداریم برامون غذای مورد علاقه امون رو درست کنه

و هرم غذایی مون رو تنظیم کنه!

یه زن ندارم تحصیلات و فکرش مث من باشه!

یه زن ندارم بهم گیر بده و من لذت ببرم!

یه زن ندارم وقتی حوصله ام سر رفت سربه سرش بزارم!

یه زن ندارم که کتکش بزنم :))))

یه زن ندارم وقتی شب میخوابیم قبلش با هم فیلم ببینیم!

یه زن ندارم دستشو بگیرم ببرم مانتو و هر چی خواست براش

بخرم!

یه زن ندارم وقتی براش صحبت میکنم کیف کنه کیف!!

یه زن ندارم ورزشکار باشه!

یه زن ندارم اسمش الهه یا نیلوفر یا پانته‌آ یا یاسمن باشه!

یه زن ندارم وقتی میگه شوهرم صد تا شوهر از دهنش بیوفته!

یه زن ندارم وقتی حالش خرابه اونجوری که بلدم حالشو خوب کنم!

یه زن ندارم روز سپندار کادو براش بخرم!!

آخ آخ آخ... آخ آخ آخ :)

یه زن ندارم که مث خودم حسود نباشه!

یه زن ندارم همیشه شیک پوش باشه!

یه زن ندارم براش بمیرم!

یه زن ندارم وقتی دعوامون میشه بگه به خاطر

بچه ها طلاق نمیگیرم :))

یه زن ندارم هی بگه دوست دارم!

یه زن ندارم بعد چند سال وبلاگم رو بهش بدم بخونه

تا سورپرایز بشه!

یه زن ندارم تابستون رو کامل با هم بریم گیلان تو همون

کلبه قشنگ ها...

یه زن ندارم برام سه تا پسر و دو تا دختر بیاره...

یه زن ندارم سر زبون داشته باشه و سفسطه خوب بلد باشه!

یه زن ندارم روز زن ببرمش لب ساحل ازش عکس بگیرم و بستی

و قاقالی لی بخوریم و....

یه زن ندارم برام عشق کنه عشق فقط من باشم براش...

یه زن ندارم ظرفا رو براش بشورم!

یه زن ندارم برام لبخند بزنه...

یه زن ندارم...

اووووه....

نویسندگان وبلاگ به دل نگیرید فقط حرف دل بود و بس!!

ولی سعی خود رو تو امر خطیر ازدواج کنید خیلی باحاله!!

خیلی چیزها ناگفته موند!

از این ها که بگذریم والا پول نیست به خدا پول نیست!!

(دیشب وسط کامنت نت خراب شد الان کامنتو گزاشتم)

ایشالا این خانومی که مدنظرتونه قسمتتون بشه و برین خونه بخت!

Tornado جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 07:22

من که از این شوهرا نمی‌خوام
از عنفوان کودکی با ورزش مشکل داشتم
والا

نعمت بزرگیو از دس دادی پس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد