یه شوهرم نداریم
یه شوهرم نداریم

یه شوهرم نداریم

4.یـ ـه شوهرم نداریـ م ...


پاشیم بیایم اینجا از وجناتش بگیم ماتحت ملتو آتیــــــــــــــــــــــــــ241719_pfft2.gifــــــــــــــــــش بزنیم 


مـלּ לּــِوِشت!:


یا با زبون خوش بگید شوعر من بیـاد یا من تا صبح فردا 3000 تا پست میزنم


عاغا بی مقدمه!

..تک تک تون بیــآید همسر دلخواه آینده ـتون رو با رسم شکــل توضیح بدینببینم چن چندی ـم..



نظرات 4 + ارسال نظر
Bluish یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 05:03 http://bluish.blogsky.com

همسر دلخواه من شبیه شوهر آیندمه! د:

شوهرذلیلی بس که

حسین شنبه 27 تیر 1394 ساعت 18:26 http://rahe-bikaran.blogfa.com/

اللهم اشف کل مرضانا

انشالله بحق محمد و آل محمد !!!
البته ماهم براتون دعا میکنیم نگران نباشید ولی کاش زودتر التماس دعارو میرسوندید شبای رمضان بیشتر میگرفت مستحضرید که ؟!

Tornado شنبه 27 تیر 1394 ساعت 16:15 http://deathofstars.blog.ir/

با رسم شکل؟
خب من ترجیح میدم حرف نزنم
چون شواهد و قرائن نشون میده من هر چی بخوام برعکسش میشه
الانم میترسم بیام برات توضیح بدم فردا پس فردا یه یاروی چاق و کچل گیرم بیاد

چاق دوچ ندارم ولی تپل چرا :دی
ترجیحا قد بلند تپلِ چارشونه :دی

delNi a شنبه 27 تیر 1394 ساعت 16:00

خبب ! رسم شکل و توضیح!
یه اقای قد بلند به متراژ صدو هشتادو پنج سانت میکشیم!
چشم ابرو و موهایی مشکی براش رسم کرده و ی اخم میزاریم بین ابروهاش !
یه تیشرت ترجیحا مشکی باز! میکنیم تنش ک بازوهاشم خیلی خوشگل نشون بده
اون ور منظره هم چن تا دختر در حال غش و ضعف میکشیم ک عمق ماجرا رو نشون بده!!
این بود شوهر مورد علاقه من خخخخ
البت رسم شکل نداش نمیخام ازم بدزدینش ! شمام واس خودتون تو رویاتون شوهر بسازید !!!

:))))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد